Translate

Wednesday, October 5, 2011

WW 11# :- Danbo Si Cikgu Math..





16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

comel..

sea_lavender said...

sweetnye~~ hehe jgn lawan ckgu...

Namee Roslan said...

amboi garangnya smpai nk tampar. :D

aniki said...

sepatutnye danbo luku je pala minah tu..hehe

Run Away said...

sweet.....;d

Saiazuan said...

haha garang~ i like.. ;p

Nizam Ijam said...

cian..nnt kene lempang..hehe

Amoi MiyaSya said...

suka kartun danbo tu :P

sobri yaacob said...

2+2 10..he,..he..
comey sangat :)

ILA HonEyBuNNy said...

heheh...

comeyy sungguh....salah ke betul neh...ngeh3

SoLy SoLicious said...

hee..bile la danbo nak ajar kite pulak,.

dhiera said...

ego sungguh budak pompan ni~

Amirah Jafri said...

garangnyaaaaaaaaaa ,,,hahaha

Abu Huzaifah said...

nice one.. :)

Awie Omar said...

kalau 2 + 2 = 5 betul
mesti yang lain
2 - 2 = 0
2 / 2 = 1
2 x 2 = 6.25
betul tak?

Terbang Bersamaku said...

Anisa Hang Tuah :- hehehehe..tu takep, sbb tue sy edit & leta kat sini..hehe..

sea_lavender:- ini namanya ank murid yg degil huhu..

Namee Roslan :anak murid lagi garang dari cikgu..huhu..

aniki :- danbo nie cikgu yg baik,tp sygnye ank murid tak respect kat dia.huhu..cian kn..

Run Away :- sweet..? hehehe..(^___^)

Saiazuan:- lah..suka perempuan garang ke..? aduhai..

Nizam Ijam:- tulah kesia kn dpt ank murid tak respect cikgu cam tue..huhu..

Amoi MiyaSya :- sy pun minat sangat dgn danbo, n beli tp tak tahu nk beli ka mana...

sobri yaacob:- eh salah tue..2x5=10...hehehe..=)

ILA HonEyBuNNy :- salah, tpi anak murid dia tue degil sangat, tak nak dengar ckp cikgu..

SoLy SoLicious:- nie danbo tengah wat praktikal, tak lama lagi dia jdi cikgu awk pulak..ehehe..:p

dhiera :- tau takpe, dah salah tetap nk cakap betul jugak..=)

Amirah Jafri :- ini namnaya perempuan yg garang kalah singa..huhu..=)

Abu Huzaifah :- thanks..ehehe.=)


Awie Omar:- betul tue.. tapi sebenarnye 2+2= 4, jawpan 2+2=5 tu slaah..huhu..

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...