Translate

Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa.....

~comelkan twins baby nie..?...saya suka...(^______^)~
~Tapi...papa dia seksi lah...! huhuhu..tutup mate..(~____~) ~


Di kesempatan ini saya nak mengucapkan selamat hari bapa buat semua yang telah bergelar bapa atau yang bakal bergelar bapa..
Terutama sekali ucapan nie khas buat Ayah saya..
Semoga anda Ayah di murahan rezeki dan dipanjangkan usia dan sentiasa dirahmati oleh Allah SWT..
Pesanan buat anda semua, hargailah  dan sayangilah ayah kitaselag dia masih ada...
Sebagai anak kita perlu sentiasa mendoakan kebahagiaan dan kesejahteraan dia di dunia dan di akhirat sana....
Sekian sahaja ucapan dari saya, sebentar lagi saya mahu keluar bersama ayah dan emak untuk makan di luar...
(^__________^)



4 comments:

LindaLittle said...

sweet nye lahai baby-baby tuu

hyemynameisrasyid said...

berbakti kepada org tua kita selagi kita masih mampu dan berkesempatan.,^^

-Alahai~

Sya_Merpati Putih 88 said...

linda a.k.a ibusumaiyah :- aar comey kan baby2 nie...(^____^)

hyemynameisrasyid :- yup, betul tue..sy stuju sangat2...

AzwanRamli said...

Theres has a rainbow after the rain...

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...