Translate

Saturday, June 18, 2011

" BLOG WALKING BESAR-BESARAN !! "


Assalamualaikum ...
Zippo,Saya dah joint awak punye segment..
Firstly, thanks Zippo sebab sudi melawat blog saya dan ajak saya joint segment nie..
Terharu pulak rase sebab blogger yang ramai follower macam awak nie sudi ajak kita joint segment macam nie..

Kekuatan blog saya...???
Ermm..entahlah ye..sebab pendapat saya, blog saya nie biase-biase jer dan takde benda yang menarik pun..
Blog nie pun simple jer..Follower pun tak ramai,...
Entry pun biase-biase jer..Masih banyak yang saya perlu perbaiki dan pelajari dari segi penulisan dan macam-macam perkara yang berkaitan dengan dunia blog nie..
Saya harap blogger-blogger lain sudi memberikan sebarang komen terhadap blog saya nie, agar saya dapat perbaiki kelemahan blog saya nie...
Saya suka buat entry berkaitan isu-isu semasa, saya suka kongsikan pendapat dan idea saya kat dalam blog saya nie...Selain tue saya juga sangat suka buat entry berkaitan puisi, macam-macam jenis puisi saya boleh buat dan semua puisi nie adalah idea saya sendiri yang saya perolehi secara spontan..Memandangkan konsep blog saya nie adalah personal blog, maka saya juga ada sikit-sikit ceritakan pasal personal life saya kat sini..
Itu sahajalah berkaitan blog saya..
Saya harap anda semua sudi memberi tunjuk ajar kepada saya...
Sekian, Salam Uhkwah..
Semoga kita bersama-sama dapat mengeratan tali persahabatan sesama blogger....
(^________^) 
.
.
.
Anda pun berminat nak joint segment nie..?
Jom ramai-ramai memeriahkan lagi segment nie..
Click kat link nie:-

15 comments:

ZIPPO MILLER said...

tq sebb sudi join...tunggu update dari Zippo untuk pelancaran Bw besar2an ni ok? heheh

Anonymous said...

salam..hyeee..leh kan kite jadi kawan??same2 berkawan dalam dunia blog..ekeke..ok2 td aye der bace yang kamu coretkan follewr kamu xbanyk..ekeke..sebenrnye follower aye lagi sikit dri kamu..so xmo sedih2 k..hehehe...urrmmm aye berminat bace blog kamu pada bahagian "KENALI DIRIKU"...

Ezzah Binti Samsudin said...

salam perkenalan... eza datang sini ziarah dr blog zippo ... :) .. sudi laa berkunjung ke blog saya..

http://diaryezzahsamsudin.blogspot.com

ZIPPO MILLER said...

zippo dah update List member2 baru join...jpm kite terjah diorg k :)

http://zippomiller.blogspot.com/2011/06/update-sagmen-blog-walking-besar.html

Sya_Merpati Putih 88 said...

Cik chipsmore & izzah:-Thanks sebab sudi melawat blog sy nie, nnt sy mesti view blog awk balik, sy janji..slm perkenalan (^______^)

Zippo:-ok, thanks bgtau update...sy mesti jenguk blog-blog mereka...thanks zippo sbb adekanxtvt mcm nie ut kami saling berkenalan-kenalan..(^_____^)

ZAIDAHTUL AKMAL said...

Salam perkenalan... Dari segmen BLOG WALKING BESAR-BESARAN Zippo ne!! Zyash follow yer.

Sya_Merpati Putih 88 said...

Zyash:- thanks sudi view & follow blog sy..salam perkenalan...(^_____^)

El said...

hye..from zippo. follow me too oke :)
http://el-elsays.blogspot.com/

Sya_Merpati Putih 88 said...

El :- Thanks for following my blog , yup I will do the same thing..dont worry..nice to know u..keep in touch as a blogger community friends...(^___^)

cik gini said...

heheh..cute je tajuk2 die..memg ,enarik minat untk bace entry u tuh...:))

Admin said...

Salam singgah dari BK.

Selamat berkenalan dalam dunia blog. Sebagai tanda apresiasi untuk Zippo - saya follow blog ini.

Jika sudi, meh jemput ke blog saya.
BANGKU KOSONG

Mungkin ada yang boleh dimanfaatkan. Terima kasih.

LindaLittle said...

salam..alhamdulillah...baru dapat tinggalkan jejak di sini...walaupun beberapa kali gak dah datang sini..;)

nanti ibu sign in frenz...now ni company control ..bloeh BW n komen jer..tak leh sign in...;)

sobri yaacob said...

dtg mlawat dri segmnt zippo..
wah suke 2lis piusi..susah le 2lis puisi ni..
nanti leh ajar saya er..he..he..
slmat bknalan :)

blackroses said...

datang melawat dari blog zippo




http://roziana81.blogspot.com/2011/06/blog-walking-besar-besaran.html

Sya_Merpati Putih 88 said...

cik gini :- cute ke..?ehehehe..thanks ye..(^____^)

hasrul hassan :-thanks sbb sudi berkujung ke blog sy & follow blog sy..sy pasti buat perkara yg same..

linda a.k.a ibusumaiyah:-owh mcm tue, sy faham..tmpt keja sy pun xleh nk bkak website jgk..thanks sbb follow blog sy & letak link sy kat blog awk..(^____^)

sobri yaacob:-sy mmg minat buat puisi dari dulu lgi..xsusah,cuma awk perlu kne ade minat jer & kne rajin membca utk dptkn idea..(^___^)

blackroses :-terima kasih sudi melawat blog sy..(^____^)

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...