Translate

Friday, June 24, 2011

Laptop Demam....



Pertama sekali, saya nak ucapkan terima kasih sebab sudi melawat blog saya yang biase-biase nie, terima kasih sebab sudi membaca entry-entry saya yang tak seberapa , sudi meninggalkan comment dan sudi follow blog saya yang buruk nie..
Saya sangat hargainya...Kunjugan anda pasti akan saya balas...
Tapi dua tiga hari nie saya tak dpaat nak online blog apatah lagi nak blogwalking...
Sebab saya agak sibuk dengan urusan kerja..
Oh, lupa nak beritahu, saya hanya akan dapat update blog saya nie, buat blog walking dan online internet apabila saya dirumah sahaja..
Maaf sebab saya lambat dapat balas comment awak semua dan lambat dapat buat blog walking ke blog kamu semula..
Lagi pulak laptop saya sekarang nie tengah demam..
Perlu bagi dia jumpa Dr..
Dah lama dia nie tak buat checkup..
Antibiotik pun dah abis..
Sebab tuelah dia mudah sangat kena serang virus selsema dan macam-macam virus lagilah..
Kesian jugak dnegan dia nie..
Tapi kalau nak buat rawatan tue mestilah mahal kan..
Hurmm..eh kedekut lohh tuan kamu nie Acer!!!
Nak hantar kamu pergi jumpe Dr laptop pun bekire ke ape..???
Bukan senang beb nak cari dan nak dapatkan duit..Nak habiskan tue memang mudah..
Ermm nak tanye antivirus ape yang paling bagus sekali eh..? leh bagi cadangan...?


Nota:- sebelum saya akhiri entri nie saya nak ucapkan tahniah buat pasukan bola sepak Malaysia sebab menang dalam perlawanan menentang Lubnan 2-1 malam semalam..Semoga pasukan bola sepak Malaysia sentiasa beroleh kemenangan di masa-masa akan datang..Chaiyokk..!

P/s:- Ini adalah luahan penulis blog semata-mata. Gambar adalah diperoleh dari google image..


3 comments:

Unknown said...

Jangan cakap macam tu. Ini blog awak jadi awak tak bolehlah kutuk blog ni. Cantik apa.

sobri yaacob said...

biasa la kat internet byak sngat virus..2 yg laptop cpt sgt kna srangan..he..he..

nanti dah ok leh blik smbg wat bw, tlis blog ...:)

Sya_Merpati Putih 88 said...

Awan Biru:- Ok saye tak ckp mcm tue lgi k lepas nie..blog sy nie simple, tak mcm blog2 lain yg gempak..terima kasih...(^______^)

sobri yaacob :- Yup, bnyk sgt virus..kalau takde antivirus mmg mudah kne attck lah jawabnye...

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...