Translate

Wednesday, February 23, 2011

Taqwa-Opick



Laaillahailalloh 8x
Ku bersujud pada-Mu
Dan pasrahkan diri dike-maha-anMu
Ku berlindung selalu pada dosa-dosa
Dan setiap salahku
Kau jagalah lindungilah cintailah aku
Laaillahailalloh 8x
Setiap detik yang berlalu
Menghitung diriku
Bertanya padaku
Akankah sia-sia bila akhir waktu
Datang memanggilku
Kau jagalah lindungilah selamatkan aku
Alloh Alloh Alloh
Kau jagalah lindungilah selamatkan aku
Alloh (Laaillahailalloh)
Jagalah diriku jagalah diriku
Lindungi lindungi lindungilah aku ini
Jagalah cintai lindungi selamatkan
Ya Alloh 2x
(Laaillahailalloh)
Jagalah ya Alloh
Laaillahailalloh


Ps:-ini adalah lagu nasyid yang saya minat sejak zaman saya study lagi...
Selamat malam..eh selamat pagi semua...mari lah hayati bersama ye lagu nie sebelum pejam mata nak tidur tue..
Oklah sampai disini sahaja coretan saya...nnt  esok pukul 5.00am ..eh silap, pagi nie..cam biase dah bangun siap-siap pegi kerja..so, saya tidur dulu ye..salam sayang...ada umur jumpe lagi...

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...