Translate

Monday, February 7, 2011

Puisi:-Aku Kecewa (Versi Jejaka)



Aku sepi...
Tanpa kau aku sunyi...
Tapi..
Aku tak tahu..
Bagaimana harus aku luahkan segala apa yang terbuku di hati ini..
Agar kau tahu..Aku Sayang kau!!!
Mahu sahaja aku berlari mendapatkan engkau..
Tapi engkau sedikit pun tidak menoleh ke arah ku..
Perlu kah aku mengejar engkau semula..??
Kalau aku luahkan segala yang berada di hati ini..
Adakah engaku akan percaya??
Adakah engkau akan memberi kan aku peluang kedua????
Percayalah..Aku sayangkan engkau lebih dari mereka....
Aku mahu kau tahu, aku setia pada kau..
Walupun mungkin kelihatan aku tak pernah setia..
Terkadang aku lupa tentang engkau dan tengtang kita..
Tapi, Itu tidak bermakna aku tidak sayangkan engkau..
Aku..terlalu sibuk..kau perlu faham..
Kalau kau sayang aku..
Kau perlu faham aku..
Aku tahu aku salah..
Tapi tak mungkin aku mahu menyerah kalah..
Aku tak mahu nampak lemah..
Jadi..
Aku masih berdiri menunggu engkau di sini..
Aku berharap...
Kau akan menoleh kepadaku...


Note:- Puisi ini adalah hasil karya sepenuhnya milik penulis blog ini. Sebarang bentuk penerbitan semula adalah dilarang sama sekali. Hak cipta terpelihara.

P/s:-Ini adalah puisi aku kecewa versi suara hati jejaka ianya juga adalah kesinambungan dari

Puisi:-Aku Kecewa (Versi Gadis)


puisi ini adalah sebahagian dari karya saya yang ada dalam cerpen ciptaan saya sendiri..

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...