Translate

Monday, February 7, 2011

Puisi:-Aku Kecewa (Versi Gadis)



Di sini..Aku keseorangan..
Bertemankan kesunyian...
Aku sepi...
Epangan di pelupuk mata ini telah lama pecah..
Mengalirkan air deras di tubir mata ini..
Mengalir membasahi pipi ku..
Entah..
Aku tak tahu..
Kenapa mesti kau begitu..?
Tinggalkan aku sepi keseorangan..?
Kenapa kau tak pernah menghargai kasih yang ku hulurkan seikhlas hati ini..?
Dulu kau berjanji..
Takkan pernah aku kecewa dan menangis lagi pabila bersamamu..
Dulu kau berjanji..
Akan setia dan sentiasa menemani aku..
Tapi...Kini kau tinggalkan aku..
Kau kata, kau cinta kan aku..
Tapi aku ragu...
Benarkah kau cinta kan aku..Sedangkan kau sendiri keliru dengan dirimu...?
Benarkah kasih kau padaku..Sedangkan kau sendiri tak tahu apa yang ada dalam hatimu..?
Aku tahu..
Pasti kau sedang gembira bersama insan lain...
Tapi, Tak mengapa..
Aku akan tabah menghadapi semua ini...




Note:- Puisi nie adalah hasil karya sepenuhnya milik penulis blog ini. Sebarang penerbitan semula dalam apa jua bentuk adalah dilarang sama sekali. Hak cipta terpelihara-


P/s:- Puisi nie versi suara hati si gadis. lepas nie saya buat puisi versi jejaka pulak..(^_*)
        Puisi ini juga adalah sebahagian daripada puisi yang berada dalam cerpen ciptaan saya..

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...