Translate

Saturday, February 12, 2011

Puisi:-Kamu Curang (Versi Jejaka)


Kenapa?
Kenapa mesti ada dia di antara kita?
Kau kata kau cinta, tetapi kau menduakan aku..??
Kau tinggalkan aku kerana dia..
Kau lebih sayangkan dia..
Ternyata, janji kau hanya palsu..
Sekarang ingin aku bertanya..
Siapakah dia yang sebenarnya...
Aku tahu..
Dia istimewa di hatimu..
Aku tahu..
Dia gadis yang istimewa yang kini berada di hatimu..
Baiklah kalau begitu mahu mu..
Maka aku akan tinggalkan mu selamnya..
Selepas ini tak usahlah kau tangisi atau sesali..
Kerana pergi nya aku buat selamanya..
Pesanku pada mu, cintailah si dia sebaiknya..
Harapan ku pada mu, 
Kau doa kan lah aku pabila aku sudah tiada di dunia ini lagi..

Puisi ini adalah ciptaan sepenuhnya pemilik blog ini, sebarang penerbitan semula tanpa kebenaran pemilik blog adalah dilarang sama sekali. Hak cipta terpelihara.

Note:-Puisi ini adalah versi apabila si jejaka yang curang, puisi ini adalah antara puisi yang berada dalam cerpen saya..

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...