Translate

Sunday, May 8, 2011

♥~SeLaMat Hari Ibu~♥


Saya ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu Buat Emak Saya ....

Dan

Selamat Hari Ibu buat semua yang telah bergelar dan bakal  bergelar Ibu di seluruh Dunia...

Sesungguhnya jasa dan pengorbanan seorang Ibu sangat besar dan tak akan dapat dibalas dengan apa jua bentuk sekalipun..

Sayangilah dan hargailah Ibu kita selagi dia masih ada disamping kita...
Hormatilah dia kerana dialah yang telah melahirkan dan membesarkan kita..
Tanpa dia siaplah kita..
Tanpa dia, kita takkan dapat melihat dunia...
Juteru itu, hargailah Ibu kita...

Saya tinggalkan kamu dengan video klip comel nie:-



Saya suka sangat-sangat lagu nie sejak saya kecik lagi...(^__^)

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...