Translate

Friday, December 31, 2010

Cuti macam tak cuti.....





nape saya cakap macam nie ea..?
sebabnye walaupun cuti 3 ari tapi say cume terperap kat umah...
lebih2 lagi bila dah demam+pening kepale n badan pun lemah jer...
nie lar akibatnye bile malas nk pegi klinik..
sekarang padan muke saya...
kalaulah klinik yg saya salalu pegi tue tutup hari nie ...hurmmm....
saya bukan takut makan ubat / jumpe Dr...
Tp sy takut kne injection sebab tue x suke nak pegi klinik nie..
New year tahun nie saya selebrate macam tahun2 lepas.,..
cume stay kat umah jer lar n tgok bunga api dalam tv...
saya memang tak pernah pegi selebrate new year / merdeka kat luar..
sebab nye saya tak berapa suke keadaan yang sesak2 dan terlalu ramai orang...
ermm esok nampak nye xdpt lar saya pegi wet worl dgn kwn baik saya aisya..
sorry aisya, kt demam..x dapat pegi..:(
tapi paling sedih bile da tgah2 demam kene marah pulak..


Moral of the sory:- bile demam tu cepat-cpet lar pegi klinik ye..
Mood: hari nie merupan ujong tahun paling sedih n moody buat saya...(T_T)



No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...