Translate

Thursday, March 17, 2011

Bila LaptoP DaN HAnDSET dAh MuLa BuAt Hal


Dah pukul berapa nie...?
ohh dah pagi rupenye...huhuhu..
Searang baru saya dapat menaip dengan pantas, sebabnye...
Laptop saya wat hal lagi..
Dia asyik "hang" jer..
Slow semacam..
Tak lain tak bukan mesti lah En dan Puan virus sekeluarga dah menyerang laptop nie..
So, jalan penyelesaiannya terpaksa lah hantar kedai nampak nye...
Lagi satu prob lappy nie ialah dia punya keyboord..
Bila nak taip uruf "P" mesti susah nak keluar..
Nape entah, Mesti kene tekan banyak-banyak kali baru uruf tue keluar...
hermm..
Dalam masa same nie handphone pun dah mula wat hal..
Nak memanje lah pulak benda-benda nie semua ngan saya kan..
Handphone nie sebenarnye di beli pada september tahun lepas..
Tapi, dah banyak kali jatuh..
Ganas bebor tuannye kan..
Sape lar tue yang tak pandai pegang hanphone..
Huhuhuuhuh..
Ye lar selalu benor terlepas jer dari tangan..
Thats why lar nape saya tak leh guna hanphone yang canggih sanggat...
Yang tak besh nye 1/2 dari contact number dah hilang..
ada sikit yang saya da simpan dalam buku tapi yang lain-lain tue...
huhuhu..kena lar mintak balik no phone diaorag tue..
Sorry ye kawan-kawan ku...
Nak bluetooth pun dah tak leh, nak cucuk headphone pn kadang-kadang tak leh..
So xleh ler nak dengar radio...hurmm..
Name jer Chokia xpress music..
Nampak nye handphone nie merajuk agaknye..
Coz last week saya ada plan macam nak beli hp bru (sony ericsson)
Nape pulak.?
Coz handset sony nie kabarnye kamera die bagus..
So sebagai seorang budak yang suka bebenor amik gambo..
Handset macam tue tersangatlah sesuai kowt...
Tapi rase sayang pulak nak jual chokia nie..
Patut ke saya jual Chokia?
Atau perlu ke saya repair jer..?
Hurmmmmm...........(=_=)'

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...