Translate

Wednesday, July 6, 2011

Wordless Wednesday 1#:- Mood Jiwang Di Tepi Pantai



P/s: 
~Gambar kat atas nie dah lama dah ada dalam simpanan saya, baru nie nak upload....huhuhu..nie gambar saya masa dekat pantai yang berhampiraan dengan kediaman nie..Amacam jiwang tak???? Ehehhehehe... ~
(^________^)



8 comments:

ZIPPO MILLER said...

perghh ayat dalam pic tu mmg jiwang + i like...sebb ayat tu sesuai dengan pic nye :)

bunga said...

amboi..ayat..ehehe

senyumSOYA said...

lawa pasir..nak kira..hehhehheh
kdg2 nak berjiwang bley ja..(^^~

Solihin Zubir said...

yeke? ntah2 tsunami dtg, kamu org 1st lari.. heheh.. :D

Terbang Bersamaku said...

ZIPPO MILLER:- jiwang eh...? hehehe..like..? ok thanks..tp kat cnie takde button like ..hehehhee..XD

bunga :- hahaha..biaselah...budak minat sastera, ayat memang macam nie lah..:D

senyumSOYA:- nak kira..? tak terkira kot...huhuhu..tau takpe..sekali sekala takpelah kot rasenya...hehehe..:D

Solihin Zubir :- kalau Tsunami mana boleh lari, cuma boleh berenang jer..betul tak..?? ehehhee..err..tapi sy tak pandai berenang..jadi, memang tak leh nak
gerak mana-mana ar..tunggu jelah org selamatkan..huhuhu..:p

hyemynameisrasyid said...

ohh.,ni gmbar realiti.igtkn amik dlm google ke.,serius.,cantik ^^
dan yes.,jiwang.,hehe~

Orang Kampung said...

smart gmbr.. ayat jiwang.. hihi

Terbang Bersamaku said...

hyemynameisrasyid :- Aar nie mmg gmabr sy sendiri..tp nie dah di "crop" ,gmbr yg ori tue penuh..ok lah kot nmpk kaki jer..ehehhee..btw,terima kasih...jiwang sekali sekala jer..hehehhe..(^___^)

Orang Kampung :- ok thanks...jiwang..? hehhehe.. :)

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...