Translate

Wednesday, November 23, 2011

ww 13#:- Aku Ingin Memilikinya...


















Ps:-Ini adalah impian ku yang tak pasti bila akan aku perolehinya. Credit gambar google image.



11 comments:

Awan Biru said...

Awan pun. InsyaAllah, jika usia masih panjang, akan dikejar walau tidak semanis madu.

Saiazuan said...

pergh wishlist dia.. best2.. goodluck!!! selamat berusaha!!! :D

Namee Roslan said...

hey, yang gadget atas tu boleh lah saya syorkan awak join contest, impian gadget kat sini...

http://ariffshah.com/gadget-impian-jadilah-milikku/

join lah GA ni :) dpt gadget yg awak nak. kalau yg lain tu insyaAllah boleh dapatkan ! :D

Solihin Zubir said...

impian diiringi usaha dan doa, pasti berjaya! hehe..

smoga impian tu tercapai suatu hari nnt..

aminn..

WuMing said...

Terus bersama impian ini dan usaha untuk menjadi kejayaan...

WuMing juga inginkan semua ini..

Tambah lagi satu iaitu satu kebebasan..

Iaitu tak perlu bekerja tapi punyai simpanan yang mencukupi untuk segala-gala

ZYASH said...

Zyash pun ade buat entry pasal ne tau.. MY Drean tajuk'y...huhu, lebih kurang same jer ape yg kita impikan kan.. Insyallah...

tOyO said...

besar impian kena besar juga usaha nya..

good luck..^^,

Nizam Ijam said...

gudluck :)

Amoi MiyaSya said...

nak jugak blackberry n dslr tu. huu

ILA HonEyBuNNy said...

nak jugak..

ada 3 4 perkara belum dapat lagi..ehheh...insyaAllah, ada ezeki tu nanti....

Terbang Bersamaku said...

Awan Biru :- awan, sy doakn smoga sgala cita2 awk akan terlaksana...=)

Saiazuan :- doakan lah sy ye zuan..hehhee..=)

Namee Roslan :-thanks ye namee....=)

Solihin Zubir:- yup, betul tue...
btw, thanks ye...=)

WuMing :-thnaks ye wuming, sy doakn impain awk jug akn berjaya...=)

ZYASH:-hampir sama..? satu kebetulan mungkin..
ini semua mmg ade dlm list impian sy sejak dri dulu..sejak dri kecik sy mmg minat kereta honda, tp tak tau bile boleh dpt...ehehehe..

~smoga impian awk juga tercapai~

tOyO :-yup, sy masih berusaha dan akan terus usaha...thanks ye..


Nizam Ijam:-tahnks..good luck ye utk exam...=)

Amoi MiyaSya:-smoga kt same2 memiliki kedua2 nya ya...;)

ILA HonEyBuNNy s:- sy doakn smoga impian awk pun tercapai ye...

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...