Translate

Friday, October 1, 2010

Happy Birthday Ayah




Hari nie 1.10.2010 adalah birthday ayah saya..
Saya terlupa...
Pagi tadi baru bagi ucapan..
Tue pown tak dapat bagi hadiah n kek mcm tahun-tahun yang lepas..
Tapi apa-apa hal pon happy birthday ayah..
Iera sayang ayah..
Iera doakan ayah panjang umor, murah rezeki, happy selalu.. 
Iera janji akan sentiasa jaga ayah dan mak serta membalas jasa ayah dan mak ...
Iera janji akan berusaha sedaya upaya untuk majukan ekonomi keluarga kita dan bela nasib keluarga kita..

Puisi untuk ayahku:-
Ayah..
Segala jasa dan pengorbanan mu takkan ku lupa..
Walaupun kadangkala ayah marah saya..
Kerana kadangkala saya buat ayah hampa..
Maafkan saya..
Kerana kadangkala saya buat ayah risau, marah dan sedih..
Walaupun ayah kadangkala agak tegas ..
Tapi saya tahu ayah sayang saya....
Kerana dia mahu lihat saya berjaya menjadi manusia yang berguna..
Sebab itulah ayah sanggup bersusah payah cari rezeki untuk kami sekeluarga..
Ayah selalu tunaikan permintaan saya sejak dari kecil..
Dan saya mahu ayah tahu..
Saya sayang ayah.. 
Walau apapun yang terjadi..



No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...