Translate

Sunday, April 3, 2011

Mr L dan Mr K saya sakit...(T_T)


Saya Sedih...
Saya Tension...
Kenapa Ek..?
.
.
.
Semuanya sebab Encik K dan Encik L saya meragam...
hurmm...
 
-Encik K-
penayakit:- demam, susah nak bukak mata...Even da di picit2 pn still tak nak bua mata..mau tido katanya..malas nak wat keja, terlalu letih agaknye...
Sebab: mungkin selalu terputus hubungan dengan Cik E...Cik E selalu hilang-hilang..Selalu terputus-putus...Kalau cik E takde macam mane mata Encik K nak terbuka kan..?
Mungkin jgk sebab dah terlalu tua, tue ar selalu sakit-sakit...

Nota untuk Encik K:- My Dear Encik K, Please jgn sakit-sakit...boleh tak you bertahan sikit untuk 2 minggu nie jer pun da kire ok...lepas nie I bawak You pegi checkup tau..I promise..Nape mesti tunggu lagi dua minggu..? sebab..Searang nie I sangat-sangat perlukan You untuk buat kerja-kerja I yang banyak tue..Kalau You sakit dalam masa dua minggu nie macam ner I  nak siapkan semua tue...I need u my dear,even kt bru berkenalan tapi I sayang you...

Nota Untuk Cik E:- Cik E, you boleh tak jangan nak gaduh jer dengan Encik K? Boleh tak you jangan pengsan-pengsan dan ejap-kejap ilang-ilang tinggalkan Encik K...?

-Encik L-
Penyakit:-Selalu pening-pening tahap kronik....demam..badan tak bermaya..jadi bila bekerja sangat-sangat lah lambat...suka merajuk dan sangat-sangat lah sensitif...
Sebab:- Dijangkiti oleh kuman dan virus-virus merbahaya...Kekurangan perhatian (da lame tak wat check up)

Nota untuk Encik L:- My Dear Encik L, Awk jangan lah asyik nak merajuk jer..ok esok lusa saya akan hantar awak pegi wat check up...saya perlukan awak untuk temankan saya ber blogging, dan sembang-sembang dengan kawan-kawan saya serta contact kawan-kawan saya di alam maya nie...Banyak kenangan kita kongsi bersama dari zaman saya study lagi...I sayang you dari dulu lagi...


Ha...
You all mesti tertanya-tanya kan siapa Encik K dan Encik L saya nie...?
Well...
Sebenarnya mereka ialah...
..
....
........
.......................
.......................................

Encik K = Komputer
Cik E = Eletrik
Encik L = Laptop
Kuman+virus = Virus-virus komputer

Ya, nie lah jawapannya...
hihihihi..
Kamu pikir ape tadi ha..........?

Ya, sekarang komputer kat opis saya tueh tak leh nak shutdown macam biase, nanti monitor die tak leh  nak idup, mungkin sebab die dah telampau lama n dah banyak sangat benda simpan dalam tue..mungkin juga sebab selalu jer eletrik takder, lita pintas berlaku so komputer termati lah..maybe thats why lar monitor komputer nie merajuk...

Laptop saya pulak dah banyak kali kene serang dengan virus, even tiap2 ari up date anti virus dan tiap-tiap hari scan pun..tetap same jer...hang semcam jer...maybe macam-sangat enangan terindah yang saya save kat cnie..abis tue saya takde external hard disk..so segala benda smua saya sumbat jer dalal laptop nie...


Tapi sekarang saya dah sedar saya sayang mereka berdua nie..saya sayang komputer dan laptop saya....!
Saya tak boelh hidup tanpa mereka...(Wah ayat tak boleh belah ek...jiwang jer senantiasa...huhuhu...)




No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...