Translate

Monday, April 11, 2011

Gadis Semasa-Yuna

\

Oh begini rasanya cinta
Bila diagung-agungkan kuasanya
Dan aku begitu naif untuk dirimu
Kerna usia


Oh sekarang bukannya masa
Untuk kau ungkit lagi salah siapa
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu


Korus
Bukalah mata oh
Yang selama ini kau pejamkan
Dan lihatlah diriku




Buanglah buanglah
Buang curiga yang telah lama kau simpan
Yang mungkin memudaratkan mu


Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyanyangi diri mu


Kau mahukan gadis semasa
Yang bisa memberikan kau segalanya
Dan engkau tak mampu melihat
Apa yang ada di depanmu


Kau mahukan perubahan dunia
Tetapi pada aku kau sama saja
Dan engkau terlalu ego untuk diriku
Kau memang begitu


Ulang Korus 2x


Aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi dirimu


Oh aku memang begitu
Tetap seperti dahulu
Terlalu menyayangi diri
Terlalu menyayangi diri
Terlalu menyayangi dirimu


Nota:-saya sangat-sangat minat lagu nie....lirik dia sangat dekat dengan hati kecil ini...

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...