Translate

Friday, August 27, 2010

Happy Birthday Mak..

Hari nie merupakan hari jadi mak saya..
Tapi saya belum berkesempatan nka sambut seprti tahun-tahun sebelumnya..
Mungkin ujung minggu nanti saya akan masakkan sesuatu untuk mak..
Tapi tak tahu lah nak masak apa..
Sebab sekarang banyak bendak yang mak saya tak leh makan..
kene pantang  sebab baru jer abis buat kimoterapi kali pertama beberapa minggu..
1hb September nanti kena buat kimo lagi..
Semua sekali ade 6 Sesi kimoterapy..
Sampai ujong tahun nie baru abis sesi rawatan kimoterapy nie..
Tahun depan kena wat Radioterapy pulak..
Kesian kat mak, banyak benda tak leh makan n tak leh nak wat..
Tapi nak buat mcam mana..

Apa-apahal pun saya nak ucapkan..
"selamat ulang tahun untuk mak saya..Saya sayang mak..Saya harap Mak cepat sembuh,mak kena tabahkan hati dan kuatkan semangat..Semoga mak panjang umor, diberikan kesihatan yang sempurna, di sembuhkan segala penyakitnya, di lindungi dari segala benda-benda yang negatif, di berikan ketabahan dan kesabaran dalam mengharungi hidup, di murahkan rezeki diberikan kebahagian di dunia dan di akhirat serta di lindungi di dunia dan di akhirat.."

"Ya Allah Kau Lindungilah Ibu di bawah naungan Hidayah dan Kasih SayangMu. Sayangilah dan Bahagikanlah Ibu ku sebagaimana Ibu ku Melindungi,Menyayangi dan Mengasihi ku dari aku kecil hingga kini..Sesungguhnya Engakaulah Yang MAha Pengasih Lagi Maha Penyayang.."

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...