Translate

Sunday, November 20, 2011

Laptop Pengsan....


Hai semua..


Laptop saya pengsan lagi..Screen nie gelap jer...saya tak tahulah ape masaalahnya..Ada harapan lagi ke laptop ne nak pulih...? Sebab nielah saya tak dapat nak bw ke blog-blog awak semua...Jadi saya nak gunakan kesempatan nie untuk minta maaf...Sebab lambat dapat buat bw ke blog awak semua dan lambat dapat balas comment di ruangan comment..Sekaran nie dah hujung tahun jadi kerja di pejabat pun semakin banyak, sebab nak buat closing account..Dan closing date bag account-account amanah (kerja yang saya buat) nye pulak 14.12.2011 dan closing date untuk yang lain seperti biase 31.12.2011..Jadi searang nie perlu settle kan bayaran elaun-elaun, bayran projek tender-tender tue semua dan macam-macam payment lagi lah yang perlu di settle kan sebelum closing date. Kalau tak mereka-mereka tak dapatlah bayarannya..Selain tue kena buat report penyata kewangan untuk di audit, update segala macam fail tue semua..Jadi dalam masa nie saya memang sangat-sangat sibuk..




    Untuk pengetahuan semua, saya memang hanya akan update blog apabila saya berada di rumah (selepas waktu pejabat) dan hanya apabila saya punya masa terluang dan punya sedikit idea untuk di kongsi. Idea itu memang ada, cuma masa yang agak tidak mencukupi dan laptop saya pulak tengah sakit kronik sekarang nie, jadi itulah sebabnya saya agak lambat nak update entry dan lambat nak buat kunjungan balas ke blog kamu semua..Saya minta maaf sekali lagi..Mungkin jika laptop saya nie sembuh sikit, saya akan update 2-3 entry dan di buat sebagai auto update sahaja...




Sekian, salam sayang dari saya..Selamat berhujung minggu semua, semoga kamu semua sihat sejahtera hendaknya..

5 comments:

Unknown said...

Hujung tahun memang masa yang sangat sibuk apatah lagi bahagian akaun.

Aina said...

Dah kerja kan.nanti x lama lagi boleh beli baru punya:)

Cik Ecah said...

yawww busynyer dia...hehe xper kte pun time free jer bw...:)

Namee Roslan said...

takpe, kami faham. :)kadang2 mmg dugaan sgt bila benda penting plak rosak. em boleh repair lg tu cuma kena tgk harga gak lah.kalau lebih dr harga beli baru..baik beli baru terus. :)

Sya_Merpati Putih 88 said...

Awan Biru:- tahu takpe...sbb tue sy mcm dah jarang nk bw...skrg nie nak start aktif balik....ehehe...=)

Aina :-alhamdulilah kak aina, skerang nie sy dah belinetbook baru..so, bolelah buat blog mcm biase...=)

Cik Ecah :- ehehe..samalah kt...


Namee Roslan :- thanks ye bg pendapat...Alhamduliah, sy dah bli netbook skrg nie...tp laptop lama still simpan,InsyaAllah kalau ade rezeki ingatkn nk repair..

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...