Translate

Sunday, April 14, 2013

Sometimes Love Is Blind...



Sometimes its hard to forget someone who always be in your heart, no matter how hard you try, no matter how long you cry...
Sometimes you just simply forgive and forget someone you love just like that no matter how much bad things he / she done to you...
Sometimes love will make you smile, but sometimes love will make you cry like a child...
Sometimes you want to erase that old things inside you mind and your heart  because that old things will hurt you so much,   but sometimes you must admit that its hard to do that, its because you still love that old things..
Sometimes you just love him / her with all your heart, no matter how bad he / she is, you still love him / her so much...
Sometimes your love one make you feels like stupid and then cry like a baby, so then you want to die immediately, but then you know that its useless to be in love with someone who don't love you anymore...



~The One That Got Away (Acoustic Version) by Katy Perry~




xoxo

sya

06:50 PM
14/04/2013 (Sunday)
Johor Bahru , Malaysia

8 comments:

Mr. Doctor said...

Ekceli most of the times.. Huhu.. Love always blind

reenapple said...

setuju!. Cinta tu selalu buat aku nangis.. hahaha. Sebab tu aku dah decide aku tak nak jatuh cinta atau punya sebarang perasaan lagi. Sekarang tengah dalam proses buang semua perasaan yang pernah wujud dalam diri. =)

Forskning Beta said...

if you give a little love, you can get a little love of your own

Namee Roslan said...

cinta sangat buta. tapi ada yang positive ada yang negative. yang penting jangan hamba kan diri kat cinta dengan manusia... tu je kalau nak selamat. hehe :)

Maria Menado~ said...

xoxo.... cinta itu buta~ =)

sobri yaacob said...

cinta stu pnyiksaan :(
cinta stu kenikmatan :)

Hana Soffelia said...

Kalau orang cakap cinta itu buta saya suka sangat cakap cinta tak buta, orang yang bercinta itu buta. Tak dapat menilai antara yang benar dan salah. Tapi tak semualah kan..

Sya_Merpati Putih 88 said...

Mr. Doctor & Forskning Beta : yup, I'm agree with that..ehehhe..:)

reenapple : cik reen, sy doakan smoga kamu akan berjumpa cinta sejati yg boleh buat kamu bahagia dan menyayangi diri kamu seadanya satu hari nanti..

Namee Roslan : stuju dengan namee.. cinta kena bersederhana kan.. jgn obsess sangat,kelak kecewa..

Maria Menado~ : kadang2 lah..ehehe..


sobri yaacob : stuju..kalau putus cinta sakit, kalau sedang bahagia memang ceria sentiasa..:)

Hana Soffelia : yup. cinta tak salah, org yg bercinta tu yg salah..XD

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...