Translate

Wednesday, September 8, 2010

Laptop pun ada Perasaan Jugak!

Haii..Dah beberapa hari saya tak dapat nak post entry kat blog saya nie...
Tapi nak buat macam mana, laptop saya nie ade problem lagi lah..
Bila saya bukak je dia mesti bunyi-bunyi macam nak meletup..Dah tue langsung tak boleh nak bukak pulak tue..
Saya cakap degan laptop nie..
"Sayang jangan lah meletup..Sayang jangan lah rosak ye..Iera sayang Acer..
Sebab saya dah banyak berjasa pada saya dari dulu hingga kini.."
Lepas saya cakap macam gtue dia pun dah tak buat hal lagi lah..
Cuma ade jugak kadang-kadang dia berbunyi tapi still leh buka lagi lah laptop nie..
Mungkin dia pun nak PERHATIAN, KASIH SAYANG, PENGHARGAAN dan di DI MANJA-MANJAKAN..
Mungkin kadang-kadang saya marah-marah kat dia bila dia slow..tue yang dia merajuk tue..huhuhu..
Mungkin jugak dia pun perlu kan ucapan terima kasih, sebab saya tak pernah pun buat macam tue..
Ye lah dia dah banyak berjasa dengan saya dari masa zaman saya study kat poilteknik lagi..
Sebab dia jugaklah saya boleh online, chatting dengan kawan-kawan & sedara saya yang jauh dan terpisah..
Sebab dia jugaklah saya boleh blogging nie..
Apa-apahal pun sya sayang dia..
P/s:-Moral sayangilah apa jua yang berada di sekeliling anda terutama sekali yang berjasa dan banyak membantu anda, tak kira lah pada manusia, haiwan mahupun benda-benda yang tak bernyawa..:-p

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...