Translate

Wednesday, September 8, 2010

Tak Sangkanyer..












sila klik dekat gambar nie untuk besarkan ye..
Tadi saya godeh-godeh blog nie..baru hari nie saya tahu rupanya kita boleh tengok macam mana nak tahu berapa ramai yang dah bukak blog kita..
caranya: pergi dekat Stats > Audience..

Di kesempatan ini saya nak ucapkan Ribuan terima kasih kepada semua yang sudi mealawat blog saya nie dan yang sudi membaca bebelan dan celoteh saya di sini.. terima kasih saya ucapkan sekali lagi..

Statistik (Bulan May-September)
Statistik menunjukkan pelawat paling ramai dari Malaysia- 251 orang
Lain-lain negara yang melawat blog saya:
United States,France, Canada, Bulgaria, Kazakhstan, Australia, Indonesia & Sweden..

Terima kasih, Thank you so much.. ;)
Saya Sayang Blog Saya, Saya Sayang Semua Yang Sudi Singgah..

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...