Translate

Thursday, November 1, 2012

Ulang tahun ke -3 blogging... (^__^)





Happy birthday baby bee...it's our 3rd anniversary...!
I've been blogging since past 3 years ago..
I love to write and share about anything there...
Hope so I will be a professional writers one day.. :')






Sekejap ajer dah tiga tahun saya blogging...

Macam-macam pengalaman dan benda baru yang saya belajar pasal dunia web nie...
Sedikit sebanyak dengan menulis kat blog nie memenuhi cita-cita dan impian saya masa kecil, iaitu nak jadi penulis...
Walaupun tak dapat jadi penulis yang terbitkan buku, majalah atau suratkhabar...
Takpe, jadi penulis dekat blog nie pun ok....
Sebenarnya saya memang orang yang suka membaca dna menulis adalah merupakan hobi saya...
Menulis dekat blog nie sekurang-kurangnya dapat mengubat rasa sunyi dan bolehlah saya berkongsi pendapat dengan dunia luar...
Disebabkan saya nie anak tunggal maka tiada adik beradik di rumah untuk berkongsi pendapat itu dan ini..maka boring...
Jadi menulis dapat menghilangkan rasa sunyi itu..
Lepas penat seharian bekerja, dengan mata tertumpu di depan komputer dan kalkulator..Bekerja pula mengira-ngira dan hari-hari menghadap angka...
Jadi saya pilih hobi blogging lepas balik kerja atau sebelum pergi kerja, kerana ia hobi yang mudah..
Lagipun saya memang sangat suka menulis...=)
Jadi syaa rasa tak salah pun kan seorang yang bekerja di bahagian kewangan untuk menjadi penulis..?


Kenapa saya ber "saya awak " dalam entry-entry saya..?
Hurm...memang perangai saya macam nie...
lebih suka "saya awak" billa bercakap...
Owh sebenarnya saya lebih dikenali sebgai individu yang pendiam...
Tapi sebenarnya saya suka sangat bercakap, bercerita atau berkongsi pendapat /padangan mengenai sesuatu perkara atau isu...:)



Di kesempatan ini saya nak ucapakan terima kasih kepada anda yang sudi membaca entry-entry saya yang tak seberapa dan sudi memebri padangan / ulasan... Terima kasih juga pada anda yang sudi menjadi sahabat... Maaf jua di pohon andai sepanjang tiga tahun ini ada entry-entry saya yang membuat anda terguris / terluka hati, terasa tersidir, bekecil hati atau sebgainya...maaf jua di pinta dari saya..Maaf sekali lagi kerana dah jarang-jarang saya blogwalking ke blog kamu semua dan agak lamabat membalas komen-komen dari kamu kerana agak busy lately dan kesihatan jugak tidak berapa mengizinkan...Tapi di masa depan saya cuba untuk aktif blogging macam dulu2...ehhehe..;)

Andai dilanjutkan usia, punya kesihatan yang baik dan punya masa, pasti saya akan terus ber blogging...=)

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...