Translate

Friday, May 6, 2011

Bila Rumah Dimasuk Pencuri....



Pagi tadi saya rasa bersemangat nak pergi kerja..
Mood pun ceria..
Tapi..
Lepas saya dah siap-siap..
Saya lihat tingkap kaca bahagian depan rumah saya dah takde...
Itu maknanye ade org cuba masuk rumah saya..
Tengok keadaan rumah semua ok..
Tengok barang-barang tak de yang hilang...
Lepastu ayah saya terus pasang balik tingkap-tingkap tue..
Then, bila saya nak pergi kerja...
Saya tengok handbag saya dah takde..!
Dalam handbag saya tue ade duit saya..!
Hp Nokia saya dah takde..!
Puas saya cari 1 rumah pun memang tak jumpe..
Nasib baik Ic, Lesen memandu, dokumen-dokumen penting dan kereta  saya tak hilang..
Nasib baik jugak family kami selamat dan tak di cederakan..
Syukur Alhamdulilah kerana kami selamat ...

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...