Translate

Sunday, January 30, 2011

Semuanya Tentang Hati...


-pic nie mungkin kelihatan agak jiwang, tapi entry nie bukan jiwang tau...!-
---gambar sekdar hiasan jer...---



--Hati kamu sakit tak sekarang nie...?


merpati putih88: "Alhamdulilah..saya sihat dan hati saya pun  sihat..doakan saya sentiasa sihat ye..


---Hati kamu menangis tak sekarang nie..?


merpati putih88: "Hati saya tak boleh menangis..sebab hati saya tak ada mata...(O_0)"


---Pernah tak hati kamu  terluka..?


merpati putih88: "Hati saya tak pernah terluka...sebabnye, hati saya tak pandai pegang benda-benda yang tajam macam pisau, gunting dan sebagainye...Jadi ianye tak akan pernah terluka..."


---Pernah tak kamu kecil hati...?




merpati putih88: "Saya tak kecil hati..sebab, saiz hati saya tak pernah bertukar sama ada menjadi besar ataupun kecil..Jadi saya tak akan pernah kecil hati.."


---Hati kamu remuk tak?




merpati putih88: "Hati saya tak akan pernah remuk...Sebabnye, hati saya tak pandai drive kereta, motor dan sebagainye..hati saya pun tak pernah naik kenderaan atau berjalan kaki..Jadi ianya takkan pernah accident dan tak kan pernah sesekali remuk.."




---Pernah tak kamu patah hati..?


merpati putih88: "Hati saya tak pernah patah..sebab hati saya bukan macam ranting kayu yang boleh di patah-patahkan.."


---Kamu pernah jatuh hati?


merpati putih88: " Tak pernah...Sebab hati saya tak pandai panjat-panjat tempat yang tinggi..Jadi ianya tak pernah sesekali jatuh.."


---Pernah tak kamu berasa jauh hati..?


merpati putih88: "tak pernah..Sebab hati saya tak ade kaki, jadi ianya tak kan pernah sesekali bergerak dan meninggalkan saya jauh-jauh.."




PS:- penulis sekarang memang tengah mantoi nie..dah macam dinding skuash..hihihihi...sangat tak serius bile menjawab soalan..cam gnie lah diri ku, bile tak leh nak tido...


No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...