Translate

Monday, April 25, 2011

Nak Taip Nie Sebelum Saya Lelap Mata...♥

Sepi...
Kadangkala aku terasa sunyi...
Tanpa kau..
Hidup ku kosong, membosankan dan tidak ceria..
Tapi apabila terdengar suara kau atau bertemu dikau..
Maka kesuraman dan kekosongan itu akan hilang...
Kepala  yang berserabut dengan pelbagai permasalahan harian pun sudah tidak terasa sakit..
Kau telah mengembalikan keceriaan itu kembali...
Sekarang aku nak jerit kat sini..
Biar kau tahu yang sebenarnya aku.............
Aku sedang............
.....................
........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Merindui Diri Kau !!!



Nota: gambar adalah ihsan dari google image

No comments:

Special Notes For My Dear Darling

"Your love is like an ocean that’s flows into my soul,

Your voice is sweet like music that calms my lonely world,

Your hands is my protection from hurt deep down inside,

I can’t do much without you, I can't go on alone"~merpatiputih88.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...